Forum Sanvone PBF Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Dyskusja dotycząca beta testów Krasnoludzkich Klanów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sanvone PBF Strona Główna -> Kwestie Organizacyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vvien



Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 15:14 pm 14 Lis 2015    Temat postu:

W sumie, w związku z tym, że komnaty klanowe wymagają lorda w siedzibie klanu by móc zyskiwać bonus za pracujących obywateli. Nie byłoby wygodniej, by komnaty klanowe były "obsadzane" przez lorda? Czyli Lord traktowany jest jako, że pracuje w komnatach klanowych?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sanvone
Administrator


Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: A czy to istotne?

PostWysłany: 17:55 pm 14 Lis 2015    Temat postu:

I'm confused. A czy tak właśnie nie jest? Lord pracuje w Komnatach Klanowych przez co sam siebie liczy do limitu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vvien



Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 22:55 pm 14 Lis 2015    Temat postu:

Nie ma to określone w komnatach klanowych bezpośrednio...Jest opisane, że wystarczy jego obecność. Czyli tak naprawdę równie dobrze możesz wysłać Lorda do pracy w browarze i też będzie zaliczać się do opisu komnat klanowych itp.

Btw. jeśli zabraknie ciekawych rozwiązań, proponuje stworzenie nowego systemu...Lordowie mogą być przydzielani do konkretnych budowli [najlepiej tych z najwyższego tieru] by odblokowywać specjalne efekty.


Ostatnio zmieniony przez Vvien dnia 22:57 pm 14 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sanvone
Administrator


Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: A czy to istotne?

PostWysłany: 0:48 am 18 Lis 2015    Temat postu:

Cytat:
Nie ma to określone w komnatach klanowych bezpośrednio...Jest opisane, że wystarczy jego obecność. Czyli tak naprawdę równie dobrze możesz wysłać Lorda do pracy w browarze i też będzie zaliczać się do opisu komnat klanowych itp.
Sprawdziłem dla pewności. Jest niemal dokładnie taki sam zwrot jak przy kopalni, faktorii, kuźni czy browarze i identyczny jak przy wytwórcy artefaktów. Dlatego też problem uważam za bezzasadny i oddalam.

Cytat:
Btw. jeśli zabraknie ciekawych rozwiązań, proponuje stworzenie nowego systemu...Lordowie mogą być przydzielani do konkretnych budowli [najlepiej tych z najwyższego tieru] by odblokowywać specjalne efekty.
Pomysł ciekawy. Przemyślę to.

Odpisane. Ostatni mam ciężki okres (ale wielu z was chyba tak samo sądząc po ilości błędów i niedopatrzeń w odpisach) co widać po terminach chyba. Kolejny odpis jakoś piątek - sobota 20-21.11.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vvien



Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 8:26 am 18 Lis 2015    Temat postu:

R9 [E,E,E] - Małe niedopatrzenie, ale w ogóle nie ruszyłeś moim pionkiem robotnika nr 9.

R20 [S.S.W, faktoria] - dobra pomyliłam się zamiast E, powinno być W. ale uwzględniłeś mimo wszystko ruch pionka i wymianę, ale nie oznaczyłeś tego na mapie podziemi.

W sumie czasami West and East jest trochę ogłupiające. East znaczy wschód, West znaczy zachód, ale czasami można się łatwo z tym pomylić ze względu na Polskie przyzwyczajenia. Mi się zdarza również pomylić, mimo, że mam język angielski opanowany bardzo dobrze.


Ostatnio zmieniony przez Vvien dnia 8:27 am 18 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sanvone
Administrator


Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: A czy to istotne?

PostWysłany: 1:28 am 22 Lis 2015    Temat postu:

Odpis jest bez mapki.

Mapki nie mogę zrobić bo okazuje się iż kompletnie brakuje zasad dotyczących stawiania nowych pionków goblinów. Czekam na propozycję.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vvien



Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: 10:23 am 22 Lis 2015    Temat postu:

Dla mnie najprostsze rozwiązanie to:

W turze goblinów, spawn obejmuje wszystkie placówki z goblinami i dodaje "Na" nich wartość równą początkowej liczbie. Jeśli ktoś w turze z eventem zadeklarował ruch na pole z goblinami, będzie liczył się z tym, że walczy z podwójną liczbą goblinów. Jeśli gobliny nie walczą, wtedy poruszają się 3 pola do najbliższego wrogiego celu z intencją ataku. Priorytetem ataku są najsłabsze cele. Jeśli tobie nie przeszkadza nadmierna ilość żetonów, możesz nawet pójść z inicjatywą stworzenia goblińskich wojowników, dla odróżnienia od klasycznych goblinów spędzających całe życie z rozgrywki w obozach i kopalniach.

Dla mnie spawn obok to tylko niepotrzebna komplikacja, bo wtedy musisz "losować" jeden z czterech dostępnych kierunków, jeśli takowe są dostępne. Czyli 1k4,1k3,1k2, a tego typu gry powinny raczej unikać nadmiernego rzucania kością. Pod tym względem ta gra i tak już przoduje z nadmierną losowością.

W sumie, jak nie patrzeć, gdyby gra miała odzwierciedlenie w rzeczywistości zapewne nie byłoby żadnych kości dla ogromnej liczby kafelków, a po prostu gracze by wyciągali odkopane kafelki z "sakiewki". Przy dobrej organizacji, można nawet sprawić, by ta gra w ogóle nie potrzebowała jakichkolwiek kości, poza klasyczną 1k6 dla efektów eventów. Smile


Ostatnio zmieniony przez Vvien dnia 10:25 am 22 Lis 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sanvone
Administrator


Dołączył: 25 Lip 2015
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: A czy to istotne?

PostWysłany: 15:50 pm 30 Lis 2015    Temat postu:

Z powodu zamarcia zainteresowania rozgrywką jak i moich problemów czasowych zamykam obecną rozgrywkę ogłaszając zarazem VVien jako jego zwyciężczynie.

Po zakończeniu przeze mnie perypetii z pracą dyplomową pomyślę nad dalszymi rozgrywkami.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sanvone PBF Strona Główna -> Kwestie Organizacyjne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strona 7 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1